Az előző bejegyzésben szó volt a nyári fesztivál alkalmazásokban megjelent keresztpromócióról, a példán keresztül bemutatva a mobil marketingben és hirdetésben rejlő lehetőségeket.
Azóta nyilvánosságra került a Sziget alkalmazás használati statisztikája, ahonnan további érdekes adatokat lehet megtudni arról hogy a fesztivál alkalmazásokat mennyien használták a nyáron. Az fesztivál ideje alatt a napi közel 10 000 egyedi látogató mintegy 550 000 oldalt tekintett meg. A legtöbben Magyarországról és Hollandiából használták a szolgáltatást (ami egybevág a Sziget által közölt látogatói adatokról), de voltak látogatók Dél Afrikától Bahrein-ig, a szolgáltatás 66 különböző ország fesztiválozóinak könnyítette meg a napjait a Szigeten.
Az okostelefonok versenyében szinte holtverseny alakult ki, az iPhone alkalmazás közel 36.000, míg az Android alkalmazás 35.000 összesített napi egyedi látogatóval zárta a fesztivált.
Az alkalmazást - és a hozzá kapcsolódó teljes keretrendszert - a Canecom mobil alkalmazás fejlesztő cég készítette. (A hazai fesztiválok - VOLT, Balaton Sound, Hegyalja, Sziget – hivatalos mobil alkalmazás fejlesztője, valamint több hazai és nemzetközi nagy- és középvállalat mobil megoldás szállítója.)