HTML

Mobile Commerce

Mobile Commerce is any transaction, involving the transfer of ownership or rights to use goods and services, which is initiated and/or completed by using mobile access to computer-mediated networks with the help of an electronic device.

Linkblog

The next generation e-commerce

2011.07.21. 19:17 Qb

Fesztivál alkalmazások - egyedi keresztpromóció mobilon

Címkék: fesztivál sziget iphone fejlesztés vatera volt android hegyalja balaton sound iphone app mobil alkalmazás mobile commerce mobil fejlesztés android app

Úgy tűnik idén nyáron szinte az összes nagyobb fesztiválhoz jelenik meg mobil alkalmazás, van olyan amihez több is, több fejlesztőcégtől. Ennek apropóján a júliusi smmag egy külön írást szentelt a fesztivál alkalmazások összehasonlítására, valamint egy interjút is közöltek a legtöbb fesztivál alkalmazást készítő mobil alkalmazás fejlesztő céggel.

Részlet az írásból:

"- Mikor érte el Magyarországon az okostelefon használók száma a kritikus tömeget abból a szempontból, hogy elérkezettnek láttátok az időt a fesztivál alkalmazások fejlesztésére?
– Az iOS szerintem már tavaly év közben, ezért is készítettünk két tavalyi fesztiválhoz is alkalmazást, viszont az Android csak idei évre érte el azt a mennyiséget, amire érdemes olyan alkalmazást fejleszteni ami magyar eseményhez kapcsolódik."
Az interjú többi része a magazinban olvasható.

Ennek a bejegyzésnek a lényege viszont ezekben a fesztivál alkalmazásokban szereplő promóciós, hirdetési lehetőségekben van: nagyon jó példa arra, hogy egy adott típusú alkalmazásban (esemény) milyen módon lehet úgy elhelyezni keresztpromóciót, hogy az a mobil alkalmazások előnyeit ki tudja használni, valamint érdekes alternatívát mutasson az egyre unalmasabb banneres/ad-es reklámoknak.

Miről is van szó pontosan?

A fesztiválok fellépőinél és a fesztivál helyszín aloldalain el lett helyezve egy "Cuccok" (az angolban "Stuffs") elnevezésű rész. Ha ebbe a részbe belemegyünk, akkor láthatóvá válik, hogy a fesztiválhoz vagy az adott fellépőkhöz kapcsolódó relikviákat és termékeket lehet megtekinteni a Vatera aukciós portálon. A lényeg pedig ennek a megvalósítása: ha a felhasználónak fel van telepítve a Vatera alkalmazás a telefonjára, akkor egy gombnyomás után máris az adott terméklistában találja magát anélkül hogy külön bármilyen keresést futtatnia kellett volna (ha nincs fent az alkalmazás akkor pedig értelemszerűen a megfelelő piactér linkre irányít át az app).

Gyors, hatékony!

 



Ha az ötleten és a megvalósításon elgondolkodunk egy picit máris eszünkbe jut millió más témakör és kapcsolódási pont, lehetőség arra hogy ne csak a bannerekben és a hagyományos hirdetésekben gondolkodjunk amikor a mobil hirdetésekről beszélünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilecommerce.blog.hu/api/trackback/id/tr293087151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása