A Marks & Spencer 1 millió egyedi látogatót szerzett tavaly decemberben, köszönhetően az új mobilra optimalizált weboldalának.
Napjainkban egyre nagyobb a vita vajon hogyan kellene részt venni és terjeszkedni a mobil felhasználók felé. Sokan úgy gondolják, hogy az App piacon nem tudnák márkájukat erősíteni, mert a verseny már annyira szoros, hogy nehéz eredményeket elérni ha pusztán márkaerősítés céljából hozunk létre egy alkalmazást. Ezért sokan a mobilos weboldalra támaszkodnak mégpedig a meglévő ismert weboldalak mobilra való optimalizálásával.
Ezt az utat választotta a Marks & Spencer is 2010 májusában. Négy hónap alatt 1.2 millió egyedi felhasználót fogadott a mobilra optimalizált weboldal. De a váratlan sikert a December hozta meg: 1 millió egyedi felhasználót regisztráltak. A cég social and mobile commerce development menedzsere Sienne Veit örömmel nyugtázta hogy a Marks & Spencer vásárlói előnyben részesítik a mobilos vásárlást, olyannyira hogy már szinte csak ezt a vásárlási formát választják a pc vagy a laptopos hagyományos internetes vásárlás helyett.